L ♥ I's Stories: SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

COPY

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

/
0 Comments
July 16, 2015

ASSALAMMUALAIKUM WBT ♥



 pejam celik pejam celik dah sebulan kan kita menjalani ibadah puasa di blan ramadhan al mubarak .. esk dah nak sambut lebaran .. alhamdulilah .. Dia bg kesempatan ntuk aku jalani ibadah puasa .. alhamdulilah jgak aku x sakit lgsg sepanjang blan puasa nie .. as ussual raya aku hampir setiap tahun sama ja .. kal0 masa arwah pah ngan wan ada knpem meriah .. masa tu kecik kan .. haruslah meriah sbb dapat duit raya .. hehehe ..


nie gambaq arwah pah ngan wan aku .. tgk btapa kecik nya aku time tuu .. masa nie raya sangat lah best .. aku ingat lagi kal0 mlm raya msti akn d0k depan tv .. tnggu t0kwan tu ann0unce bila raya (aku xtaw nama 0rg yg d0k ann0unce time aku kecik2 dlu hee ~~) n 0nce da taw bila raya .. aku nan kezen aku akn kluaq main bnga api .. keesokkan nya .. which means hari raya aku kezen n kawan2 akn kmpul ramai2 decide nk pi rumah mna dlu .. ussually kami akn pi rumah t0k njang .. 0rg yg ngajaq kmi mngaji .. pastu ...... heee r0und 1 kg laa cita dia .. sma mcm bdk2 skarang kmi bkn nk mkn sgt p0n .. nk kan duit raya jaa .. =P kmi akn r0und kg smpai ptg .. hee .. bila mlm kmi akn kira laa hsil ktipan ..


gmbaq skadar hiasan hee ~~ ^_^

0k laa  kal0 ik0t ati byk lgi bnda aku nk bebel kan .. tpi enuff laa smpai sini jaa ..
SELAMA HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN 

iklas drpd sya NURLIYANA ISHAK ~~







You may also like

No comments:

Drop Your Comment Here ! ♥ ^_^