Sebab Wajib Beli Casio Watches

Thursday, May 26, 2016

Sebab Wajib Beli Casio Watches



Assalammualaikum . Jam tangan bukan sahaja berfungsi sebagai penunjuk masa semata-mata akan tetapi jam tangan juga merupakan salah satu aksesori untuk lelaki dan wanita . Terdapat pelbagai jenama jam tangan yang terdapat di pasaran sekarang , Casio menjadi pilihan hati Yana ..

Sebelum Yana bercerita dengan lebih lanjut , teringin Yana nak bertanya ada tak di kalangan kawan-kawan Yana merupakan penggemar nombor 1 jenama jam tangan Casio ? Di sini Yana nak berkongsi sedikit beberapa informasi mengenai Casio . Casio berasal daripada negara matahari terbit iaitu Jepun , telah ditubuhkan sejak tahun 1946 . Bermula dengan pengeluaran kalkulator dan barangan elektronik yang lain Casio kemudian mengeluarkan koleksi jam tangan khas untuk lelaki dan wanita .
Sepertimana yang kita sedia maklum , Casio masih kukuh di dalam pasaran dan koleksi
Casio watches ini boleh anda temui di serata dunia serta boleh dibeli secara online .



Di bawah adalah sebab-sebab mengapa jam tangan Casio harus anda miliki :-

  1. Koleksi jam tangan Casio ditawarkan pada harga yang cukup berpatutan dan mudah berbanding jenama antarabangsa yang lain . Dalam erti kata lain , sesiapa sahaja mampu untuk memiliki jam tangan keluaran jenama ini .
  2. Casio sentiasa komited dalam penghasilan setiap koleksi jam tangan yang dihasilkan . Oleh itu , anda tidak perlu bimbang mengenai kualiti jam tangan Casio kerana ia amat tahan lasak dan berkualiti tinggi .
  3. Casio juga amat peka dengan trend terkini dan oleh itu , anda boleh menemukan aneka pilihan jam tangan dengan rekaan yang cukup menarik dan pastinya menepati citarasa anda .
  4. Jam tangan dengan pelbagai kegunaaan . Apa yang menarik , jam tangan Casio ini juga dilengkapi dengan pelbagai fungsi berguna dan memudahkan lagi aktiviti harian anda .
  5. Evergreen ! Koleksi jam tangan Casio sememangnya evergreen dan tak lapuk dek zaman !



Menarik bukan koleksi jam tangan Casio ? Apa tunggu lagi cepat-cepat lah beli secara online di ZALORA .

You Might Also Like

8 comments

  1. Memang jenama Casio Tahan lama..pas tu up to date kan...

    ReplyDelete
  2. @Suriaamanda aah btoi tu kak SA .. Design2 dia pon not bad . =)

    ReplyDelete
  3. smart jam yang atas sekali tu.. tapi sayangnya suami tak pakai jam ni...

    ReplyDelete
  4. @Dkna Abza3 taw xpa kak dekna .Yana pon fall in love tengok .. Hehe .. Dia pakai jam yg macam mana ?? Or brand lain ?

    ReplyDelete
  5. saya suka baby G tapi dah rosak,,lps tu pn beli casio juga tp dh hilang kat surau rnr..la ni tak dak jam dah huwa

    ReplyDelete
  6. @CikSiti kak siti .. mahai2 yg hilang uh .. t annivesary or birthday req kt mr shuben Casio satu hehehe

    ReplyDelete
  7. casio mmg tahan lama, cik timm suka gila dengan jenama ni.masuk hutan pun bwak jam ni, mmg tahan wlaupun tali dah patah..haha!

    ReplyDelete

Drop Your Comment Here ! ♥ ^_^