L ♥ I's Stories: PELENGKAP HIDUPKU

PELENGKAP HIDUPKU

/
6 Comments
June 18, 2016

ASSALAMMUALAIKUM WBT ♥


Haiiii .. Mesti ingat Yana nak bagi tau tentang seseorang kan ? Sebenarnya tak , Yana nak kongsi lirik sebuah lagu yang berjaya memikat hati Yana . Lagu yang buat Yana nak dengar lagi dan lagiiii .. Lagu apa ?? Bacalah sampai habis yaaa .. ^_^


PELENGKAP HIDUPKU 

Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang .
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam .
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa .
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu .

Teringat janji lamamu kepadaku .
Teringat aaku teringat .
Teringat saat kau masih ada di sini .

Temaniku sepanjang hari .
Bila kau pergi jauh ingatlah aku .
Bila ku disampingmu peluk tubuhku .
Bila kau rindu aku panggil namaku .
Ku datang menemuimu .

Peluk erat jasadku jangan lepaskan .
Tetaplah kau di sini arungi malam .
Karena hanya dirimu belahan jiwa .
Pelengkap hidupku ~





You may also like

6 comments:

  1. heloooooo Yana !!! nak boom ni..

    ReplyDelete
  2. lagu apa ni Yana oooi.. x penah dengar pun =P

    ReplyDelete
  3. husna taw! hahaha..
    dah lama lagu nih..memang best..

    ReplyDelete
  4. @Siti Yang Menaip hahaha sila2 siti .. yana alu alu kan .. ada masa yana p boom siti balik nah ..

    ReplyDelete
  5. @Siti Yang Menaip lagu lama nie siti .. xkan xpenah dengar kot hehehe

    ReplyDelete
  6. @husna zahidi yeayyyy husna jugak pernah dengar .. kan best kan .. sbb tu kak yana jatuh hati dengan lagu nie .. hehehe

    ReplyDelete

Drop Your Comment Here ! ♥ ^_^