L ♥ I's Stories: CLARUS Instant Reyouth Spray

CLARUS Instant Reyouth Spray

/
2 Comments
November 19, 2016

CLARUS Instant Reyouth Spray




ASSALAMMUALAIKUM WBT ♥

Hai semua , hari nie Yana nak share satu produk kecantikkan yang terbaru untuk awak-awak yang nak cantik tu .. Sapa yang tak mahu kelihatan cantik kan ? Untuk produk nie Yana sendiri dah cuba .. Alhamdulilah , ianya selamat digunakan .. Jadi boleh lah digunakan tanpa was-was ya ... =) Sebelum Yana terlupa , produk nie diberi nama CLARUS Instant Reyouth Spray .. Sebenarnya , Yana agak berjaga-jaga sekiranya Yana nak apply apa-apa produk kecantikkan pada kulit wajah Yana , sebab kulit Yana nie boleh dikategorikan agak sensitif , salah sikit saja maka menjelmalah jerawat nanti .. Sekali lagi Yana ulang dengan produk kecantikkan CLARUS Instant Reyouth Spray ianya selamat digunakan .. =) Kulit wajah pon terasa lembab sentiasa .. Jom Yana ulaskan lebih lanjut mengenai produk ini ..



INTENSE ESSENCE / LIFTING SPRAY

Mencari rahsia kecantikkan kulit untuk memadamkan ketidaksempurnaan dan mengekalkan keremajaan kulit? Jawapannya mungkin berada pada pengalaman anda sendiri dan penawar unik kami yang terbaharu! Dengan kelembutan yang kaya tanpa minyak ia sangat sesuai untuk semua jenis kulit, meresap sepenuhnya untuk menyubur, melembab dan memberi nafas baru  pada kulit anda. Ia memberi sepenuh kelembapan dan membawakan tenaga  keremajaan pada kulit anda yang halus. Ia dengan pantas menyubur dan mencantikkan kulit anda, membuatkan kulit anda lembut, gebu, licin, tegang, muda dan berseri-seri!. Ia juga memberikan :-

* peningkatan nyata pada permukaan kulit
*mengurangkan/menghalang tanda-tanda penuaan
* mengawal paras kekeringan kulit
* mengembalikan keselesaan kulit
* menawan kecergasan kulit remaja
* menyerlahkan kulit yang lebih lembut / remaja dan berseri
* untuk kegunaan seharian


Tidak semua usaha kita sebagai kaum wanita untuk menyerlahkan kecantikkan adalah baik untuk kita. Ada produk mendedahkan kita pada bahaya kecacatan kulit yang teruk dan mungkin juga bahaya kanser didalam keinginan kita untuk mendapatkan kulit yang cantik. Formulasi tanpa 7 bahan yang membahayakan:

1. TIADA Parabens / Methylisothiazolinone MIT)
2, TIADA Silikon
3. TIADA Pewarna
4. TIADA Alcohol
5. TIADA Minyak galian
6. TIADA Bahan Lanolin
7. TIADA Bahan-bahan haiwan

Apa ?? Cara penggunaannya ??  Hee ... Sekejap ye Yana bagi tahu .. Sangat-sangat senang , tak perlu susah-susah .. Sembur pada muka 1 atau 2 kali dan biarkan ia kering. Guna pada waktu pagi dan petang sebagai amalan penjagaan kulit. Untuk Kegunaan luaran sahaja. Tengok ?? Kan Yana dah kata senang saja , cuma perlu sembur dan biarkan ia kering dan tengok saja kesannya ..

5 Kandungan Utama :

1. Caesalpinia Spinosa Gum
2. Sea Salt
3. Vitis Vinifera Grape Juice Extract
4. Aqua/Flyceein/Caesalpinia Spinos a Gum
5. Propanediol / Water and Vitos Vinifera Grape Juice extract.

Bagaimana ia berfungsi?

Ia adalah bahan dwi-aksi anti-penuaan yang dirumuskan bagi mengembalikan keremajaan kulit melalui:
  • Fungsi Anti-kedut
  • Efek melembutkan Kedutan / garis halus kelihatan berkurangan
  • Merangsang pengeluaran kolegen-1
  • Melindungi dari Penuaan
  • Melindungi tunjang stemsel dari kerosakkan
  • Melindungi  rangkaian keanjalan dari kerosakkan
  • Mampu mengawal penuaan dan kedut.
  • Anti-penuaan dari tanda-tanda awal 
  • kedutan (25-35 tahun) menerusi kedutan mendalam (60 tahun dan kulit yang terlalu matang)
  • Melindungi mitochondrial DNA dari kerosakkan
  • Melindungi asid hyaluronic dari menurun



Kandungan bahan-bahan aktif

1. Caesalpinia Spinosa Gum

Pendekatan terbaharu bagi mendapatkan bahan aktif yang dapat memberi kesan segera kerana proses menegang bersatu dengan aktiviti anti-penuaan melalui peningkatan terbukti peningkatan kolagen sintesis yang mempunyai efek anti-kedut.


2. Sea Salt

Air yang mengalir ke dalam lautan teluk Mexico berasal dari arus pantai French Brittany yang bersih dan tidak tercemar. Arus teluk yang  tulen ini kaya dengan galian semulajadi, terbentuk oleh 96 jenis ( daripada jantung gugusan pulau-pulau Brehat) Galian-galian ini terkenal kerana kebolehan membaik-pulih, menyuburkan, melembutkan dan mempunyai khasiat galian.

Apakah punca-punca kulit yang sensitif?

Salah satu punca ialah kekurangan bahan-bahan galian. Kulit yang sensitif membuat anda merasa kurang selesa dan jengkel, gatal, kemerahan dan kekeringan.
Air garam Teluk ini mengandungi kuasa mencerna dan mengembalikan bahan galian serta mengawal immunoprotection. Ia mempunyai efek menyegarkan dan melembutkan pada kulit. Ia adalah bahan aktif yang dapat mengatasi kejengkelan kulit, ketidaksempurnaan kulit dan kulit yang terlalu sensitif. Ia boleh mengaktifkan sel-sel dan berguna untuk sistem pernafasan kulit serta dapat mengurangkan alahan.


Active Ingredient 3 : 

Propanediol and Water and Vitos Vinifera Grape Juice extract.
Menghalang penuaan dan merawat kedut dari kemunculan kedut pertama lagi (25-35 tahun) sehingga kedutan yang ketara (60 tahun keatas)

Grape Juice Extract & the French Paradox

French Paradox adalah rujukan pada rahsia orang-orang Perancis sentiasa sihat dan menikmati usia yang lebih panjang.
Keaktifan ini diperolehi dari proses  enzymatic bioconversion dari resveratrol. Proses ini diinspirasikan dengan reaksi yang wujud dalam keadaan alami, dimangkin dengan cendawan, Botrytis ciñerea.

Vitis Vinifera Grape Juice Extract

Anggur mengandungi polyphenol atau phytochemical  seperti resveratrol bagi meningkatkan pelbagai jenis kesihatan. Dipercayai anggur ada kaitan dengan panjang usia, dan juga melambangkan keremajaan.

Kesan : Anti penuaan / kelembapan - sesuai untuk semua jenis kulit.

1. Mengurangkan tanda-tanda awal kedutan, mengubati kedut : Membantu mengurangkan tanda-tanda awal penuaan kulit : kendur  dan kedut.
Dengan pengunaan setiap hari, ramuan pengaktifan kulit  Vitis Vinifera Grape Juice Extract yang di reka khas menentang tanda-tanda awal penuaan dengan cara yang unik lantas menghasilkan kesan  mengekang penuaan kulit dan kesan  efektif mengurangkan tanda-tanda penuaan.

2. Melembapkan kulit
Perwajaan kulit bergantung pada kandungan air.  Kandungan air yang seimbang membantu membuat kulit menjadi rata, lembut dan anjal. Jika kulit kering, ia akan menjadi bersisik, kasar dan merekah. Pengaktifan Vitis Vinifera Grape Juice ekstrak ini dapat melindungi kulit daripada kekeringan dan segera meningkatkan kelembapan kulit. Ia juga mengawal kekeringan kulit untuk jangka masa panjang serta memberi wajah yang lebih sihat.

3. Menyerlahkan dan menyerikan kulit semulajadi.
Keseragaman kulit mengurang mengikut usia, tekanan dan pencemaran. Kulit yang kelihatan muram dan kering akan kelihatan lebih tua dari umur sebenar.  Itulah sebabnya mengapa kulit tidak sekata warna tona nya. Kelembapan wajah tanda keremajaan kulit. Pengaktifan Vitis Vinifera Grape Juice extract ini menyediakan efek anti penuaan dan kelembapan yang luar biasa.



Active Ingredient 1 - Bahan-bahan aktif 1:

INCI Name : Aqua/Flyceein/Caesalpinia Spinos a Gum

Efek ketegangan kulit yang serta-merta meningkatkan wajah kulit dengan ketara. Ianya mengurangkan kedut serta memberi keselesaan dan kelembutan.
Galactomannan mengandungi bahan aktif yang menyerap di permukaan kulit untuk menjadikan ia satu lapisan yang berterusan. Ia memberikan efek peningkatan segera, dan berpanjangan untuk pelepasan dan kemudian penyerapan oligosaccharides.
Di samping itu ia menyatukan efek peningkatan dengan aktiviti anti-penuaan sambil meningkatkan sintesis kolagen.

Bahan-bahan aktif ini mampu meningkatkan ketegangan dengan serta-merta pada kulit lantas menghasilkan wajah yang lembut dan berseri. Haa .. Tidak kah awak-awak tu terpanggil untuk mencuba CLARUS Instant Reyouth Spray .. Sebelum Yana akhiri entri Yana nie jom kita layan short video kat bawah nie .. Sebelum tu video nie Yana nak kreditkan ke kak Saidila =)



Untuk semua keterangan lebih lanjut mengenai Produk CLARUS Instant Reyouth Spray :-
  • IG : @clarus_clarityplus
  • Hotline : +6018 2824468, +6018 2824479, +6018 2824495







You may also like

2 comments:

  1. wahhh senangnya nak guna, sembur je! nak bwk ke mana² pun senang.. menarik!

    ReplyDelete

Drop Your Comment Here ! ♥ ^_^