L ♥ I's Stories: GIVEAWAY BY LYANA ISHAK & EYJA MASLIZA

GIVEAWAY BY LYANA ISHAK & EYJA MASLIZA

/
8 Comments
March 22, 2017
GIVEAWAY BY LYANA ISHAK & EYJA MASLIZA

ASSALAMMUALAIKUM WBT ♥


Haii semuaaa .. Sebenarnya kan Yana nak jemput awak tu dan awak yang nie untuk join Giveaway yang dianjurkan oleh EYJA MASLIZA , Yana tumpang jer si Eyja tu .. Hehehe .. Tujuan utama  Giveaway nie sebenarnya , kami nak tambahkan lagi kenalan blogger .. Macam nak mengeratkan silaturahim gitu .. Yana yakin ramai lagi yang Yana tak kenal .. Jadi , dengan adanya giveaway nie .. Yana harap dapatlah kita berkenalan sesama sendiri ..

In shaa allah , mudah jer syarat-syaratnya .. Tak percaya ? Klik la banner kat atas tu .. Dah alang-alang klik tu join ler sekali okay .. ♥


You may also like

8 comments:

  1. wahhh , meanrik nih sya nak join lah

    ReplyDelete
  2. Dear...

    Bagus juga buat GA ni, boleh tambah kenalan..
    Mrs Pip dah join...
    1st time singgah sini...

    http://sukasukasurirumah.blogspot.my/2017/03/giveaway-by-lyana-ishak-eyja-masliza.html

    nnt lawat mrs pip juga ...
    And all the best utk GA ni ...
    Cheers

    ReplyDelete
  3. Goodluck Yana sayang :)

    ReplyDelete
  4. DONE JOIN :)

    https://permatabiru0310.blogspot.my/2017/03/giveaway-by-lyana-ishak-eyja-masliza.html

    ReplyDelete
  5. Good luck untuk semua peserta :)

    ReplyDelete

Drop Your Comment Here ! ♥ ^_^